Pošiljanje in dostava
Kakšen je čas dostave?
Na čas dostave vpliva razpoložljivost izdelka, destinacije pošiljanja, na katerem skladišču je kolo in čas dostave kurirskega partnerja na lokaciji dostave.
Kolikšen je strošek pošiljanja?
Strošek dostave se razlikujejo glede na izdelek, ki ste ga naročili.Pri izdelkih nizke vrednosti imamo razmeroma višje stroške pošiljanja.V tem primeru zaračunavanje nominalnih stroškov dostave pomaga izravnati logistične stroške.
Kaj se zgodi, če me v času dostave ni doma?
Vaše naročilo bo dostavljeno na naslov za dostavo, katerega ste navedli ob naročilu. Če vas v času dostave ne bo na naslovu, bosta sledila dva dodatna poskusa dostave v zaporednih dneh.
Kdaj bo naročeno dostavljeno?
Naš kurirski partner vrši dostavo med 9.00 in 18.00. Če ob določeni uri ne morete biti na naslovu dostave, vas prosimo da preverite, če je na naslovu za dostavo lahko kdo drug, ki bo sprejel paket namesto vas.
Kako bom obveščen o dostavi?
Če ste pri nas uspešno oddali naročilo, vas bomo obveščali sproti o različnih fazah vašega naročila. Ko uspešno oddate naročilo, vam bomo poslali e-pošto ali SMS. Nemudoma vas bomo obvestili, ko bo pošiljka odposlana, vam pošljemo številko za sledenje vaše pošiljke. Svojemu naročilu lahko sledite v razdelku »Sledi naročilu« na naši spletni strani. Ko bo vaš paket na poti za dokončno dostavo, vas bomo o tem pravočasno obvestili.
Kakšno je pakiranje?
Zagotavljamo najvišje standarde embalažnih norm in vse naše izdelke dostavljamo v visoko kakovostnih ter standardiziranih kartonskih škatlah, ki preprečujejo poškodbe naročenega izdelka med transportom in rokovanjem z njim.